۱۳۹۷ اسفند ۵, یکشنبه

آپارتمان سمیری ازمیر برای فروش - املاک ترکیه در قلب شهر و 500 متر تا دریا

Traditional Izmir City Centre Apartment - Great city and nature views

خانه های ترکیه با افتخار می توانند این آپارتمان سنتی 3 خوابه ای را در Izmir برای فروش، واقع در محله قدیمی مرکز شهر Alsancak تقریبا 500 متری از خط ساحلی خلیج مکزیک، ارائه دهند.



ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در غرب ترکیه واقع در شمال کوش آداسی و شبه جزیره دیدیم واقع شده است و به طور گسترده ای با مرکز توسعه جدید شهر بورنووا که دارای یک محل ساحلی فوق العاده در خلیج Izmir همراه با مرکز قدیمی قدیمی شهر است همچنین در امتداد ساحل همان نشسته است.

به عنوان یک شهر بزرگ، از مراکز خرید، هتل ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مدارس و موارد دیگر، همه چیز را از مراکز خرید ارائه می دهد، همچنین یک بندر بزرگ حمل و نقل و صادرات و واردات کالاهای مختلف نقش مهمی در اقتصاد ترکیه ایفا می کند.

ازمیر نیز به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و قیمت های مطلوب خود در مقایسه با استانبول که قیمت ملک در سال های اخیر افزایش یافته است، از نقاط مختلف سرمایه گذاری خارجی برای خریداران خارجی نیز آغاز شده است، با این وجود هجوم قیمت های سرمایه گذاران به سرعت در حال افزایش است از این رو، بسیاری از سرمایه گذاران ملکی آپارتمان ها را از پروژه های خارج از برنامه در منطقه بورنووا خریداری می کنند، زیرا توسعه دهندگان در خانه های ساختمانی با قیمت های پایین ارائه می دهند، گرچه بعضی از خریداران خانه ها ترجیح می دهند خانه قدیمی تر را در مرکز شهر قدیمی تاسیس کنند.

موقعیت و جزئیات املاک

این آپارتمان سنتی مقرون به صرفه برای فروش در مرکز شهر ازمیر در منطقه شلوغ Alsancak واقع شده است، یک منطقه بسیار متشکل و محبوب است که دارای امکانات فراوان محلی است که از مرکز شهر انتظار می رود اما در عین حال مستقر در مقابل یک پارک بزرگ سبز عمومی .

در عرض 2 دقیقه به بیمارستان غازی خصوصی و چندین مرکز پزشکی دیگر، چندین فروشگاه بزرگ، امکانات ورزشی و استخر عمومی، مغازه ها، کافه ها و رستوران ها، کافه ها و تنها 8- 10 دقیقه به مرکز اصلی Alsancak، همه در دسترسی آسان به مدارس و دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، موزه ها، پارک های تفریحی و خیلی چیزهای دیگر.

اگر شما نیاز به سرمایه گذاری بیشتر ایستگاه مترو محلی نیز در یک پیاده روی کوتاه است و اصلی اصلی تقاطع بزرگراه Izmir فقط 2 دقیقه دور از دسترس همه مناطق Izmir و فرودگاه در کنار هیچ زمان در همه.

آپارتمان طبقه بالا در یک بلوک مسکونی کوچک از 6 طبقه واقع شده و به طور مستقیم از خیابان ای که با درختان نخل بلند و درختان کوهنوردی سبز پر زرق و برق دیده شده است. مراحل از خیابان به سوی دروازه ورودی عمومی باز می شود که به لابی باز می شود و به پله ها و آسانسور به تمام طبقه ها می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر