۱۳۹۷ بهمن ۲۶, جمعه

جایزه عالی ارزش Fethiye برای فروش - یک آپارتمان ۲ خوابه مدرن با طبیعت در Kemer

Bargain Apartment - Kemer In Fethiye - Children's pool and cafe bar

خانه‌های ترکیه بسیار خوشحال هستند از این که این آپارتمان مدرن و با قیمتی بسیار گران‌قیمت را برای فروش عرضه کنند، در حومه شهر شلوغ در روستای peaceful stunning در Kemer لانه کرده‌اند.


Kemer، یا برای دادن نام خود به دهکده، یک منطقه طبیعی شگفت‌انگیز از Fethiye است، نه اقامتگاه تعطیلاتی، بلکه یک پناه‌گاه کوچک صلح است که زندگی آرام و آرامش بخشی را ارائه می‌دهد، با این حال این روستا برای محیط صلح‌آمیز مناطق شلوغ و شلوغ، برای عاشقان طبیعت و کسانی که به دنبال بازگشت به تعطیلات هستند، جذاب است.



منطقه of نیز توسط تعدادی از مهاجران انتخاب شده‌است، زیرا این روستا به راحتی از طریق یک حرکت ۲۰ - ۲۵ دقیقه‌ای به همه امکانات رفاهی Fethiye، و کمی بیشتر به همه مناطق resort's و برخی سواحل شگفت‌انگیز از جمله ساحل خیره‌کننده of دسترسی دارد.



خانه‌ها در Kemer در اطراف مناظر سرسبز، برخی نزدیک به مرکز روستا و برخی دیگر در حاشیه کوچک کم‌تر شناخته‌شده، پر از مناظر آرام و مناظر زیبای طبیعت هستند که صاحبان خانه و بازدیدکننده را به این منطقه یک سبک زندگی سالم با هوای تازه تمیز و آلودگی کمی ترافیک ارائه می‌دهد.



ثبت موقعیت و جزئیات مجتمع



این معامله با قیمت مناسب برای فروش در Kemer در حومه روستا در مناطق کم‌تر شناخته‌شده ساحل Ceylan واقع شده‌است، منطقه‌ای زیبا از مناظر سبز باز، با جنگل انبوه درختان کاج و کوهی از قله‌های کوهستانی که در تمام چهار فصل تماشایی هستند، هر چند در زمستان که قله‌های سفید برفی در زیر آفتاب گرم زمستان برق می‌زند.



در حدود ۱۰ دقیقه با اتومبیل به مرکز دهکده quaint of برای خواربار هفتگی اصلی، چندین رستوران بزرگ و سالن‌های استراحت خوب پیدا می‌شود، یا شما می‌توانید ۴۵ دقیقه رانندگی کنید و به مرکز Fethiye بروید که یک شهر بزرگ برای ارائه مجموعه‌ای از مغازه‌ها، بارها و رستوران‌ها و زندگی شبانه عالی است. اگر بازدید در زمستان نیز ۴۵ دقیقه طول بکشد، شما را به پیست اسکی seki می‌برد.



این آپارتمان در یک مجتمع مسکونی خوب نگهداری می‌شود که بخشی از یک ملک پارک ملی با تعدادی از خانه‌های ویلایی خصوصی است که دارای باغ‌های خصوصی و استخرهای شنا هستند.



تعدادی از بلوک‌های آپارتمانی کوچک در دو طبقه ساخته می‌شوند و با مناطق وسیعی از چمن، درخت‌های بالغ مختلف، تعداد زیادی از بوته‌زار و گیاهان گلدار که به اندازه کافی بزرگ شده‌اند و اطراف استخر شنای بزرگی را تشکیل می‌دهند، به اندازه کافی بزرگ هستند و دسترسی آسان به پیاده‌روی کم‌تر دارند.



این برکه مملو از یک تراس بزرگ و آفتابی است و فضای وسیعی را برای loungers در کنار یک کافه کافه پر سایه، که همه مشرف به ساحل خیره‌کننده ساحل Ceylan هستند، قرار می‌دهد.



زن آپارتمان



ما در حال ارائه یک آپارتمان در طبقه ۲ اتاق‌خواب با قیمت ارزان قیمتی هستیم که از طریق پله‌های سنگی که به یک ورودی امن مشترک منتهی می‌شود و به خانه‌های طبقه اول منتهی می‌شود، با فقط ۴ آپارتمان در بلوک به شما یک آپارتمان نیمه خالی می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر