۱۳۹۷ اسفند ۴, شنبه

املاک و مستغلات روستایی در Fethiye برای فروش - جدید املاک و مستغلات ترکیه سنتی نزدیک Uzumlu

Mountain View Bungalow - Near Uzumlu - Stone built Fethiye property

خانه‌های ترکیه از ارائه این خانه ییلاقی زیبا در Fethiye برای فروش بسیار خرسند هستند، واقع در حومه شهر بندری شلوغ که توسط طبیعت نزدیک به روستای کوهستانی of احاطه شده‌است.


Uzumlu یکی از نقاط مورد علاقه in برای کسانی است که در جستجوی سبک زندگی آرام و آرام احاطه شده توسط طبیعت و دیدگاه‌های کوهستانی هستند. یک روستای اصیل کشاورزی که از مناطق شلوغ ساحلی کنار دریا دور می‌شود، راه بازگشت به زندگی را ارائه می‌دهد که برای دوستداران طبیعت و بازنشستگان عالی است.



مرکز این روستای جالب دهکده شلوغ با رستوران‌های معتبر است که غذاهای سنتی ترکی، باره‌ای دوستانه، فروشگاه‌های محلی و یک سوپرمارکت را ارائه می‌دهد، با این حال مرکز of که تنها ۱۵ دقیقه با اتومبیل فاصله دارد دارای امکانات رفاهی بیشتر در یک بندر شلوغ و یک شهر ساحلی است و چندین منطقه خرید، بیمارستان، مدرسه و یک دانشگاه را ارائه می‌دهد.



روستای مجاور of در حدود ۲۰ دقیقه بعد از Uzumlu، پناه‌گاه امنی مخفی پیدا شد که در آن خانه‌ها حریم خصوصی و انزوای خود را در اطراف دره سرسبز و سبک زندگی سالم به نمایش گذاشتند.



Amenities در Nif به تعداد معدودی از فروشگاه‌های وسایل راحتی محلی، یک جراحی doctor's، چند رستوران و یک مسجد محلی محدود شده‌است و تعداد کمی از آن‌ها در روستای Uzumlu یافت می‌شوند.



مکان و جزئیات ملک



این خانه ییلاقی برجسته برای فروش در Nif نزدیک Uzumlu به طور خصوصی در پای کوه ساکن است و از درختان کاج و قله‌های کوهستانی که اغلب پوشیده از برف در طول ماه‌های زمستان هستند و برخی از مناظر محلی که یک روستای ارتفاع بالا هستند، پوشانده شده‌است.



در مقابل ملک، مناظر وسیعی از مناظر، جنگل‌های انبوه و مناظر کوهستان‌های شگفت انگیزی، هوای پاک و تمیز کوهستان برای نفس کشیدن، بسیار زیبا و آرام برای آرامش شگفت‌انگیز به سبک زندگی در سبک سنتی ترکیه وجود دارد.



امکانات رفاهی چند روستا تنها چند دقیقه فاصله دارند، در اینجا شما می‌توانید اتوبوس محلی را بگیرید و به مرکز of بروید و یا به مرکز of برای انتخاب وسیع‌تر امکانات و چندین ساحل دیگر ادامه دهید.



یک ملک دیوار دار و دروازه دار بر روی یک طرح خصوصی ۲، ۱۰۰ متر مربع در یک جاده آرام روستایی، احاطه شده توسط یک دیوار سنگی کوتاه با حصار آهنی که مشرف به یک پارکینگ سنگی بلند با فضای کافی برای پارکینگ برگشت به پارکینگ است.



در محوطه خصوصی، شما یک محوطه بزرگ باغ آلی بزرگ، یک فضای گلدار زیبا، یک barbecue بزرگ ساخته‌شده از سنگ، یک انبار ذخیره‌سازی ساخته‌شده سنگی در کنار برخی از مناطقی که نیاز به یک تماس با انگشت سبز دارند، پیدا می‌کنید.



به طور کامل ساخته‌شده از سنگ محلی با سقف کاشی شده، از یک تراس بزرگ چوبی که میزبان یک در چوبی محکم به خانه ییلاقی بود و با سقف شیشه‌ای براق و کفپوش چوب سخت که هر دو در سراسر ملک جریان داشتند، منتهی می‌شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر