۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

ویلا لوکس با کیفیت عالی در بدروم برای فروش - املاک ترکیه با منظره دریا پانوراما در خلیج بیتز

Luxury Sea View Bodrum Stone Villa - View over Bitez Bay

اینجا در خانه های ترکیه، ما لذت زیادی را در ارائه این وحشی جدید سنتی جدید سنتی جدید در بدروم برای فروش می کنیم، با افتخار نگاه از خلیج آبی خیره کننده بیتز نزدیک به Gumbet و درایو کوتاه برای مشغول شهر بدروم.



بیتز در شبه جزیرۀ بیدروم جنوب غربی ترکیه واقع شده است و منطقه ای واقعا آرام است که کاملا در کنار همسایگان نزدیک گومبت و شهر بدروم واقع شده است، پایگاه کامل برای زندگی کاملا آرام و در عین حال در فاصله کوتاهی از زندگی شبانه و خرید در بدروم مرکز شهر شلوغ و یا مرکز خرید Midtown در Ortakent نزدیک.

استراحتگاه یکی از سواحل پرچم آبی پرچم بدروم است که دارای یک ماسه طلایی به شکل نیمرخ است و با رستوران های کنار ساحل و کافی نت ها در امتداد غار، ساحل پرطرفدار برای ورزش های آبی کم عمق کم عمق، همچنین از برف های دریایی استفاده می کند لبه کردن دمای تابستان گرم و کامل برای windsurfers که گله به منطقه، مبتدیان در صبح است به عنوان باد نسبتا نور و تجربه بیشتر بعد از آن روز که باد برداشت.

املاک و مستغلات در بیتز تمایلی به زیبایی ندارند زیرا این منطقه برای ثروتمندان سابق، که ترجیح می دهند زندگی دور از زندگی رفت وآمد را ترجیح دهند، بسیار مطلوب است، اما فاصله کوتاهی تا بدروم و پیوند به سایر استراحتگاه ها بسیار عالی است اگر شما باید یک شبانه شهر یا کاوش کمی در مورد تمام تاریخ بدروم.

موقعیت و جزئیات املاک

این ویلای لوکس مجلل با کیفیت عالی با کیفیت عالی برای فروش در بیتز یکی از چهار خواص بدروم ساخته شده است که به طور مسالمت آمیز حدود 1.5 کیلومتر از مرکز شهر، 1 کیلومتر از ساحل و با افتخار با سنگ آلکاتی سفید، بلند بر روی تپه با نمایش های بی نظیر پانوراما در سراسر خلیج، همه با حمایت از گیاهان زیتون سبز و ماندارین منطقه.

اگرچه این فاصله کوتاه از سواحل و مرکز شهر واقع شده است اما هنوز هم میتوانید یک فروشگاه سوپرمارکت تقریبا 500 متری را در کنار فروشگاههای راحتی محلی، چندین کافه و رستورانها پیدا کنید که همه آنها آرامش بخش و پشت سر هم هستند.

این چهار ویلا با طراحی لوکس و حریم خصوصی طراحی شده و ساخته شده اند و از زمین های بزرگ و بسیار خصوصی 500 متر مربع با دیوار سنگی آلاکاتی در سه طرف استفاده می شود که از طرف باغ به سمت پایین سقوط می کند تا دیدگاه خیره کننده ای که ارائه شده .

یک دروازه ورودی از یک جاده ای آرام به طرف دروازه های آهن دروازه ای نمایش داده می شود، یک دروازه ورودی برای دسترسی به راهرو و یک دروازه کشویی که به پارکینگ امن پارکینگ دسترسی دارد.

مسیرهای ماسه ای و چمن های تازه ای که در کنار هم قرار گرفته اند، همراه با چندین درخت، میوه، کف و زیتون، و مناطق کمی کاشته شده، همه شما را به باغ های جلوی بزرگ هدایت می کنند که عمدتا به چمن چسبیده است که شامل یک درخت عرشه چوبی تراس که در جلوی ویلا قرار دارد و منجر به یک استخر بزرگ بی نظیر خصوصی با منظره فوق العاده ای از دریای اژه، جزایر محلی و کوه ها می شود.

طرح

ساخته شده در سه طبقه و وارد شده از طرف در سطح طبقه از طریق یک درب چوب جامد درب باز است که به راهرو ورود پذیرش باز، گذاشته با کف جامد بلوط جامد با راه پله سنگ مرمر پیچ و تاب سرامیک به طور مستقیم مخالف برای دسترسی به طبقه بالا و پایین و مهمان دستیار WC / رختکن.

خاموش به یک طرف راهرو، شما می توانید محل بسیار بزرگ اتاق باز منطقه با دیدگاه خیره کننده از خلیج اولین چیزی است که برای گرفتن چشم خود را از طریق درب گسترده پیتزای در پایان دور است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر