۱۳۹۷ بهمن ۲۹, دوشنبه

لوکس آنتالیا املاک برای فروش - کمر ویلا جدید 6 خوابه در یک مکان آرام سبز

Luxury Nature View Villa - Kemer, Antalya - Large private gardens

ما در ترکیه خانه ها بسیار افتخار می کنیم که این ویلای لوکس لوکس جدید را در آنتالیا برای فروش ارائه کنیم، یک املاک با کیفیت بالا که در یک طرح گسترده وسیع در شهر بسیار کمر Kemer به غرب شهر و فرودگاه در جنوب ترکیه واقع شده است.



کمر یک مجتمع ساحلی پر جنب و جوش در منطقه آنتالیا ترکیه است. واقع در پای کوههای توروس در منظره ساحلی مدیترانه ای مدیترانه، که توسط مناظر سبز پر زرق و برق و با پس زمینه کوههای پر از کاج استوار شده است.

یک رفت و آمد مکرر که برای همه، خانواده ها، زوج ها و گروه ها با چندین سواحل و سواحل خیره کننده ارائه می دهد، برخی از آنها یک انتخاب عالی از ورزش های آبی را ارائه می دهند و برخی از آنها صلح و آرامش را در برابر جمعیت می گذارند، شب زنده داری بزرگ با طیف وسیعی از میله های پر جنب و جوش باشگاه ها اگرچه شما همچنین می توانید بسیاری از میله های آرامش بخش خانواده را انتخاب کنید و یک انتخاب عالی از رستوران ها با منو های متنوع برای همه سلیقه ها.

املاک در کمر می تواند این همه را در آستانۀ خود فراهم کند، اما بسیاری از آنها در اقصی نقاط ساحلی در حومه این اقامت زندگی می کنند و یا اقامت می کنند، روستاهای کوهی در دسترس طبیعت محصور می شوند که مجموعه ای از مغازه ها و غذاهای محلی با سواحل و مرکز تفریحی معمولا حداکثر 15 دقیقه طول می کشد

محل سکونت و جزئیات ویلا

این ویلای عجیب و غریب که به تازگی ساخته شده است ویلای لوکس برای فروش در کمر آرام آرام در حومه استراحت واقع شده است و در روستای رو به رشد Arslanbucak واقع شده است که تنها 5 دقیقه با ماشین و یا خدمات اتوبوس محلی به هر دو ساحل و زندگی شبانه و امکانات تفریحی .

ویلا در لبه یک جنگل کاج خیره کننده نشسته است و کمی بلندتر از منظره زیبای سبز و کوه های اطراف آن است. اما در یک پیاده روی کوتاه مدت شما به مدارس ابتدایی و متوسطه محلی، چندین رستوران، سوپر مارکت ها، شیمیدانان و پارک های کودکان و غیره، مناسب برای تعطیلات برگشت به طبیعت یا ساحل برای خانواده، ایده آل برای سالم بودن سالم با همه چیز در دسترس بسیار آسان است.

ویلا 6 اتاق خوابه در یک قطعه گسترده و متخلخل از 1052 متر مربع در کنار پارکینگ امن و یک سیستم دوربین برای امنیت قرار دارد.

زمینه های درونی این مناطق وسیعی از چمن های سبز مخملی با چندین درخت بالغ وجود دارد که باغ های زیادی را برای حفظ حریم خصوصی، مراتع درختچه ها و گیاهان گلدار نگهداری می کنند که از طریق یک سیستم آبیاری با آب خوب از داخل باغ، در شرایط عالی نگهداری می شوند.

پنهان در باغ پشت شما تراس بزرگ تراورتن را پیدا می کنید که شامل یک استخر خصوصی با تقریبا شبدر است که دارای صندلی غرق شده و فضای کم در اطراف استخر برای آفتاب گرفتن، ناهارخوری، و ناهار خوری در فضای باز، همه خصوصی از همسایه ها.

ساخته شده در 3 طبقه و طراحی شده برای شیوه زندگی لوکس، یک خانه بسیار بزرگ و با کیفیت بالا است که 400 متر مربع از فضای زندگی داخلی ارائه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر